به گزارش روابط عمومی بیناد ملی پویانمایی، در این جلسه سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از هیات امنای قبلی از اعضای فعلی این هیات هم برای حضور در این بنیاد تشکر کرد.
مدیرعامل بنیاد ملی پویانمایی به ارائه گزارش و فعالیتهای این بنیاد پرداخت.
تمامی اعضا در این جلسه به حمایت از هنرصنعت پویانمایی تاکید کردند و خواستار توجه بیشتر به فعالیت هنرمندان پویانما شدند.